Hjælp

Herunder finder du en række ofte stillede spørgsmål.

 

Hvorfor kan jeg ikke sende flere prik?

Du kan højst sende 15 prik om dagen. 24 timer efter sidst sendte prik vil du blive tildelt 15 nye prik.

 

Hvordan sletter jeg min profil?

Du sletter din profil ved først at Deaktivere den. Når din profil har været Dekativeret i 30 dage bliver den automatisk slettet. Du Deaktivere din profil ved at gå til Konto og trykke på Deaktiver Profil. 

 

Hvordan uploader jeg et profilbillede?

Gå til Konto og klik på Profilbillede fra undermenuen eller Genveje. Herfra kan du uploade et billede fra din computer, tablet eller smartphone.

 

Hvordan kan jeg redigere min profil information? 

Gå til Konto og klik herefter på Rediger fra undermenuen.

 

Hvordan sender jeg en besked til et andet medlem?

Klik på et medlems profil og klik herefter Send Besked.

 

Kan jeg få vist meddelelser jeg har sendt?

Gå til Beskeder, herfra kan du se alle de beskeder du har sendt og modtaget. 

 

Hvordan gendanner jeg slettede beskeder?

Hvis du sletter en besked eller chat kan du IKKE gendanne beskeden igen.

 

Hvordan virker følg?

Når du følger et andet medlem bliver du opdateret i form af notifikatifikationer på mail. Når det medlem du følger, opdaterere deres profilbillede, beskrivelse mm. For at se hvem du følger, gå til Konto og klik herefter på Du følger fra undermenuen. På Du Følger siden klik pil ned i højre side.

 

Et medlem chikanere mig, hvad kan jeg gøre for at stoppe dette? 

Hvis et andet medlem på umeet chikanerer dig, gå til medlemmes profil og klik herefter på Bloker. Denne person kan fremover ikke kontakte dig igennem umeet. 
Har du brug for at fjerne en blokering, gå til det medlems profil og klik Fjern blokering.
Skulle chikane fortsat opstå efter blokering (f.eks. fra nye profiler), så klik på Anmeld knappen på profilen eller kontakt vores
Kundeservice.

 

Hvorfor er min konto blevet opsagt? 

Vi håndhæver strengt vores brugerbetingelser. Din konto kan være blevet lukket på grund af en overtrædelse af vores retningslinjer. Hvis du mener at din konto er blevet opsagt uden grund, kontakt da vores Kundeservice.

 

Hvorfor skriver min profil status Inaktiv eller Afventer Godkendelse? 

Det er sandsynligt, at vores Kundeservice har meget travlt. Vi tjekker manuelt alle nyoprettede profiler eller nyoprettede profilbilleder. Dette tager normalt 5-20 min. Bemærk, at der i særlige tilfælde kan gå op til 24 timer.

 

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto? 

Du har muligvis stavet dit brugernavn eller adgangskode forkert. Du kan også have haft CAPS LOCK slået til, mens du har tastet din adgangskode. Prøv at indtaste din adgangskode med CAPS LOCK slået fra. mislykkedes dette, klik på Glemt Adgangskode.
Indtast din email hvorefter du får tilsendt en midlertidig adgangskode.

Vær opmærksom på at du IKKE kopiere mellemrummet foran eller efter adgangskoden.

For at ændre din midlertidige adgangskode, gå til Rediger og indtast din nye adgangskode. 

Skulle du have ydderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice.