Hjælp

Herunder finder du en række ofte stillede spørgsmål.

 

Hvad gør funktionen Prik?

Når du Prikker til et andet medlem, modtager denne person en email med en notifikation om dit Prik.

 

Hvorfor kan jeg ikke sende flere Prik?

For at undgå spam, kan du højst afsende 15 Prik om dagen. Efter 24 timer vil du blive tildelt 15 nye Prik.

 

Hvorfor kan jeg ikke kontakte flere medlemmer?

For at undgå spam, kan du højst kontakte 25 nye medlemmer om dagen. Efter 24 timer vil du kunne kontakte 25 nye medlemmer.

 

Kan jeg chatte ubegrænset med andre medlemmer?

Ja, når dig og et andet medlem har kontakt, så kan i chatte ubegrænset. Men for at undgå spam, kan du højest tage kontakt til 25 nye medlemmer om dagen.

 

Hvordan sletter jeg min profil?

Du sletter din profil ved først at Deaktivere den. Når din profil har været Dekativeret i 30 dage, vil den automatisk blive slettet. 

For at Deaktivere din profil skal du gå til Konto, og trykke på Deaktiver Profil.

 

Hvordan uploader jeg et profilbillede?

Gå til Konto og klik på Profilbillede fra undermenuen eller Genveje. Herfra kan du uploade et billede fra din computer, tablet eller smartphone.

 

Hvordan skifter jeg mit profilbillede?

Vis din profil og tryk på profilbillede knappen, vælg det profilbillede du ønsker og luk vinduet.

 

Hvordan uploader jeg et cover billede?

Vis din profil og tryk på cover billede knappen. Herfra kan du uploade et billede fra din computer, tablet eller smartphone.

 

Hvordan redigere jeg min profil information?

Gå til Konto og klik herefter på Rediger fra undermenuen.

 

Hvordan sender jeg en besked til et andet medlem?

Klik på det medlem du ønsker at sende en besked. Klik herefter på Send Besked. For at undgå spam, kan du højst kontakte 25 medlemmer om dagen. Efter 24 timer vil du kunne kontakte 25 nye medlemmer.

 

Hvor finder jeg de beskeder jeg har sendt?

Gå til Beskeder, herfra kan du se alle de beskeder du har sendt og modtaget.

 

Hvordan gendanner jeg slettede beskeder?

Hvis du sletter en besked eller chat kan du IKKE gendanne beskeden igen.

 

Hvad gør funktionen Følg?

Når du følger et andet medlem bliver du opdateret i form af notifikatifikationer på mail. Når det medlem du følger, opdaterere deres profilbillede, beskrivelse mm. For at se hvem du følger, gå til Konto og klik herefter på Du følger fra undermenuen. På Du Følger siden klik pil ned i højre side.

 

Hvordan anmelder jeg et andet medlem?

Oplever du, at et andet medlem på umeet, overtræder umeet's brugerbetingelser eller opfører sig krænkende. Dette kunne f.eks. være at:
Poste falske billeder eller billeder af sexuel karakter. Lave reklame eller sende spam beskeder. Virke truende i sine beskeder eller profiltekst. Bruge umeet til kommercielle formål.

Bedes du anmelde personens profil. Du kan anmelde et andet medlem, ved at klikker på personens profil og klikke på Anmeld. 

Herefter skal du vælge en årsag til din anmeldelse, efterfulgt af en kort beskrivelse af din anmeldelse. Din anmeldelse blive sendt direkte til umeet's kundeservice.

 

Et medlem chikanere mig, hvad kan jeg gøre for at stoppe dette? 

Oplever du at et medlem på umeet chikanerer dig, eller på anden måde er til gene. Anbefaler vi, at du blokere personen. Klik på personens profil og herefter på Bloker. Personen vil fremover ikke kunne se din profil eller kontakte dig igennem umeet. Du vil dog stadig selv kunne se personens profil.

Har du brug for at fjerne en blokering, så gå til personens profil og klik på Fjern blokering.

 

Hvorfor er min konto blevet opsagt? 

Vi håndhæver strengt vores brugerbetingelser. Din konto kan være blevet lukket på grund af en overtrædelse af vores retningslinjer som fremgåre i vores brugerbetingelser. Hvis du mener at din konto er blevet opsagt uden grund, kontakt da vores Kundeservice.

 

Hvorfor skriver min profil status Inaktiv eller Afventer Godkendelse? 

Det er sandsynligt, at vores Kundeservice har meget travlt. Vi tjekker manuelt alle nyoprettede profiler eller nyoprettede profilbilleder. Dette tager normalt 1-5 min. men i nogle tilfælde kan der gå op til 24 timer.

 

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto? 

Derr kan være flere årsager til at du ikke kan logge ind på din umeet konto. Du har muligvis stavet dit brugernavn eller adgangskode forkert. Du kan også have haft CAPS LOCK slået til, mens du har tastet din adgangskode. Prøv at indtaste din adgangskode med CAPS LOCK slået fra. mislykkedes dette, klik på Glemt Adgangskode.
Indtast din email hvorefter du får tilsendt en midlertidig adgangskode.

Vær opmærksom på at du IKKE kopiere mellemrummet foran eller efter adgangskoden. For at ændre din midlertidige adgangskode, gå til Rediger og indtast din nye adgangskode.

Hvis du poster/deler billeder af pornografisk karakter eller f.eks. billeder i bar overkrop, vil din profil også blive slettet. Dette kan også være årsagen til, at du ikke kan logge ind. 

 

 

Skulle du have ydderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice.